Benden banane...

Buraya yazılanlar şiir değildir, pesimist bir ölümlünün med cezirlerini alt alta anlatma şeklidir. He! Olur ya bazen karşınıza yanlışlıkla bir ahenk çıkar ya da bir kafiye, bir imge, bağışlayın! Tesadüftür.

Name:
Location: Türkiye

Murat Makara hayatını sanat yönetmeni olarak kazanır, yıllardır karikatür çizer, şiir yazar (eskisi kadar olmasa da), okur (10 yıl öncesi kadar olmasa da), düşünür (camus kadar olmasa da)...

Saturday, January 20, 2007

adı yok3

suya susuyorum artık ey hayat
canavar düdüklerini söktüm ruhumdan
aşkı senle mayaladım ya
birazdan çakallar su içmeye iner odama.

artık girdabına yaprak bırakıyorum yalnızken
nar çalıyorum dişlerimi çürütüyorum
seni ararken hani
insanları telaşlandırdım ya
bir çerkes düğünü borçlusun bana unutma.

MM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home