Benden banane...

Buraya yazılanlar şiir değildir, pesimist bir ölümlünün med cezirlerini alt alta anlatma şeklidir. He! Olur ya bazen karşınıza yanlışlıkla bir ahenk çıkar ya da bir kafiye, bir imge, bağışlayın! Tesadüftür.

Name:
Location: Türkiye

Murat Makara hayatını sanat yönetmeni olarak kazanır, yıllardır karikatür çizer, şiir yazar (eskisi kadar olmasa da), okur (10 yıl öncesi kadar olmasa da), düşünür (camus kadar olmasa da)...

Sunday, January 14, 2007

Aşk Dedim, Aşk...

gri bir gökyüzü çoğalır bizim evde bildim bileli
babam nikotine inat yaşar, anam babama inat
kardeşim bir fidan... arka odada büyür güneş istemeden.
aptal bir aşığın yolduğu çiçekler
biraz daha uzun yaşasın diye icat olan vazolar
bizim evde plastik aslanağızları ağırladı yıllarca
aptal bir aşık olamadı çünkü hiç babam.
ben aklımın yağmalanan meydanlarını
gizleyerek yaşadım, rötarlıydı akıl ama
yine de kaçırdınız derdim, başımdan savardım.
adını ben koysam "geceleri bekleyen sokak" derdim gözlerine
delisi olurdum.
bir tek ben vermiştim zaten adını polise
aşk dedim, aşk, aşk.

MM
1999

0 Comments:

Post a Comment

<< Home