Benden banane...

Buraya yazılanlar şiir değildir, pesimist bir ölümlünün med cezirlerini alt alta anlatma şeklidir. He! Olur ya bazen karşınıza yanlışlıkla bir ahenk çıkar ya da bir kafiye, bir imge, bağışlayın! Tesadüftür.

Name:
Location: Türkiye

Murat Makara hayatını sanat yönetmeni olarak kazanır, yıllardır karikatür çizer, şiir yazar (eskisi kadar olmasa da), okur (10 yıl öncesi kadar olmasa da), düşünür (camus kadar olmasa da)...

Friday, April 13, 2007

;

ben bu karanlığın
ağladığını bilirim
sürmesi onun hediyesi
kadınlar biriktiririm
bundan işte
uçurumların hep beni alt etmesi

mendebur çocukluğum gelirdi hakkından da
bir sabah büyüdüm
insanlar azdı ya
içime üfledim
feri söndü yüreğimin

galiba bizim mahallede
hakkından bir ben geldim
yalnızlık denilen ürpertinin

........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home