Benden banane...

Buraya yazılanlar şiir değildir, pesimist bir ölümlünün med cezirlerini alt alta anlatma şeklidir. He! Olur ya bazen karşınıza yanlışlıkla bir ahenk çıkar ya da bir kafiye, bir imge, bağışlayın! Tesadüftür.

Name:
Location: Türkiye

Murat Makara hayatını sanat yönetmeni olarak kazanır, yıllardır karikatür çizer, şiir yazar (eskisi kadar olmasa da), okur (10 yıl öncesi kadar olmasa da), düşünür (camus kadar olmasa da)...

Monday, April 30, 2007

aslında...

korkularını avutup geliyordun
ben çıldırtıp...
berrak bir mavilikti olman
dokunmam koskoca bir grilik
aşkı bembeyaz olan yine sendin
cehennemimle ucundan tutuşturan yine ben...
yine de geliyordun
gelmemen beni haklı çıkaracaktı ya
durmadan aşkı sınıyordum
sana kızıyordum
yıldızları üflüyordum
ölmek için içiyordum
ben aşıktım, sen aşk...
o grilikte yoruluyordum
tutup kaldırıyordun
yıldızları tekrar yakıyordun
seni beklemeyi öğrettiydim halbuki kendime

yine niye geldin ki çocuk?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home